SV Lierop Voetbaldagen 2024: doe jij mee?

Het Voetbalkamp

Goed nieuws, de SV Lierop Voetbaldagen zijn terug! Na een hele leuke editie vorig jaar, wordt ons sportpark van 29 juni tot 30 juni weer omgetoverd tot een spelparadijs voor de jeugd.

Wat gaan we doen?
We zorgen voor twee dagen met een vol programma van voetbal en andere leuke spellen. Op zaterdag is er een avondprogramma en overnachting voor de leeftijd vanaf JO9. Bekijk hier de terugblik van de fantastische editie van vorig jaar!

Doelgroep
De Voetbaldagen zijn bedoeld voor jeugdleden van SV Lierop tussen JO7 en JO17.

Kosten
We vragen een bijdrage van €22,50 per deelnemer (dit is inclusief eten, drinken en een voetbalshirt).

Aanmelden
Wil jij hier aan meedoen? Meld je dan vóór 20 april aan via deze link. Let op: (vul per kind één formulier in met betaling van de inschrijfkosten).

Klik hier voor de volledige uitnodiging!

Meer informatie volgt ná inschrijving.