Verzorging

Sinds jaren is er een inloopspreekuur van fysiotherapiepraktijk JVDI | De FysioClub. Deze hebben hun praktijk in Mierlo, Geldrop, Helmond, Deurne, Gemert en Nederweert.
Al jaren heeft SV Lierop is een samenwerkingsverband, wat voor de leden alleen maar voordelen biedt bij een blessure.

Fysiotherapeut Kevin Geerts is dan aanwezig om te adviseren hoe je het best je blessure kunt aanpakken. Je hoeft geen afspraak te maken en er zijn geen kosten aan verbonden. Om zeker elkaar niet mis te lopen is het handig om online een afspraak te maken via  en dan de locatie te kiezen of voor SV Lierop te kiezen voor de beschikbare tijden.

Dit geldt voor alle leden van SV Lierop, dus niet alleen senioren, maar ook jeugd, veteranen en rustende leden. De fysiotherapeut stelt een eerste diagnose en maakt een verder behandelplan. Dit is dus een vrijblijvend advies! Je kunt dan zelf kiezen wat je hiermee doet. Je bent niet gebonden aan een bepaalde fysiotherapeut om gebruik te maken van de diensten van de praktijk van JVDI | De FysioClub.

De vergoeding ivm eventuele verdere fysiotherapeutische behandeling kun je nakijken in je polisvoorwaarden. Er zijn ook inloopspreekuren op hun praktijklocaties, deze kun je terugvinden op de website. Deze zijn ook gratis te bezoeken.

Fysiotherapeut Kevin Geerts werkt samen met Erik Borsboom; ze zijn werkzaam op de locatie Mierlo, Graspieper 4.

Erik verzorgt hij ook de sportmedische begeleiding van de selectie van Helmond Sport. Je kan hem eventueel ook per mail of telefonisch bereiken: 06 – 41 74 34 16

Mocht je vragen hebben dan kun je contact opnemen met
Ralf van de Laar: 06 – 12 07 80 15.