SV Lierop 1 op weg naar kampioenschap!

SV Lierop 1 op weg naar kampioenschap!

Na de derbyzege op Mifano 1 afgelopen zondag, kan Lierop 1 zich opmaken voor een onvergetelijke zondag. Op komende zondag 21 april om 14.00 uur wordt er op Sportpark De Renkant afgetrapt tegen Boerdonk 1 met maar één doel: kampioen worden!

Thuiswedstrijd
In het seizoen 2013-2014 werd Lierop 1 voor het laatst kampioen. Destijds werd er op een druk bezocht sportpark in Helenaveen met 0-2 gewonnen. Nu mogen de mannen zich opmaken voor een wedstrijd voor ons eigen thuispubliek. De voorbereidingen zijn in volle gang en de weersvoorspellingen zijn vooralsnog goed. Kortom: alle ingrediënten zijn er voor een heerlijke voetbalzondag! We zorgen voor een binnen- en buitenbar en na afloop van de wedstrijd gaat het feest verder in de kantine met een DJ.

Natuurlijk is er ook aan de jeugd gedacht: er wordt gezorgd voor een springkussen en we bouwen de opblaasbare voetbalboarding weer op!

Trainer van de maand
Onlangs werd trainer Tim van Seggelen trainer van de maand. In een mooi interview vertelt hij meer over het afgelopen seizoen en de weg het aanstaande kampioenschap. ”Op dit moment zijn we binnen SV Lierop maar met één ding bezig, en dat is kampioen worden bij zowel het 1e als 2e elftal. Deze prijs gaat daar niks aan veranderen. We zijn zover gekomen omdat de samenwerking tussen staf, spelers en bestuur heel het seizoen al super verloopt. Lees het hele artikel hier.

Kom komende zondag allemaal naar Sportpark De Renkant om ons SV Lierop aan te moedigen op weg naar het kampioenschap! Want zoals onze voorzitter het zegt in het interview: ”nu is het zaak om daadwerkelijk deze prestaties te verzilveren, door zondag te winnen van Boerdonk.”

Ben erbij!

Bestuur SV Lierop