Doneer je munten aan SV Lierop bij de Jumbo!

Beste leden en volgers van SV Lierop,

Komende woensdag 10 start Jumbo Remco Bennenbroek in Someren met de B’tjes actie voor lokale verenigingen. Wij zijn uitgekozen als één van de vijftig deelnemende verenigingen! Het idee is dat je bij iedere 15 euro aan boodschappen één muntje (1 B’tje) krijgt. Bij het verlaten van de Jumbo kun je dan je munten gooien in een van de kokers. De actie loopt tot en met 11 juni. De Jumbo stelt een bedrag van 10.000 euro beschikbaar. Hoe meer B’tjes in de koker, hoe groter het aandeel dat je als vereniging ontvangt.

Spaar jij met ons mee voor zoveel mogelijk B’tjes?

Groet,

Bestuur SV Lierop