In memoriam Gerard Geutjens

In 1963 werd Gerard door zijn moeder aangemeld bij de voetbalclub. Hoewel hij het actieve voetbal al na enkele jaren voor gezien hield, bleef hij tot het einde toe lid van de SV Lierop. Officieel als rustend lid maar hij leverde op meerdere fronten zijn bijdrage. Als hulpje in de kantine en als supporter/begeleider van het tweede elftal. Hij maakte originele aankondigingsposters voor de wedstrijden van het eerste elftal. Jaren later schreef hij wedstrijdverslagen voor het vierde elftal in het clubblad. Vaak met een kritische ondertoon want hij hield van kritiek leveren.

Koppig was hij ook, want terwijl iedereen de kopij digitaal ging aanleveren bleef hij trouw zijn met prachtig handschrift geschreven teksten en getekende puzzels inleveren. Voor feestavonden werd vaak een beroep op hem gedaan voor het organiseren van een kwis of iets met muziek. Dat kon hij veel beter dan voetballen. Voor het vierde en later vijfde elftal maakte hij bijzonder originele jaarverslagen waarin het bepaald niet alleen over voetbal ging. Dankzij deze nalatenschap heeft hij er zelf voor gezorgd dat we het nog vaak over hem gaan hebben.

SV Lierop gaat een unieke vent missen.

Bestuur SV Lierop